Den 19:onde maj

ska jag på seans...det är rätt länge sen jag var på det sist så det ska bli spännande:). Jag vet att det inte är nån bluff för jag har varit med om att den jag har haft med mig har fått kontakt med andra sidan och dom har då talat om saker som bara de som varit med kan veta . En gång så hade den som ledde seansen haft kontakt med personer på andra sidan som inte ville vara med på kvällen av olika anledningar och han hade då gjort teckningar av dom...efter en stund så visade han upp en teckning på en liten flicka med stora mörka ögon och jag såg på en gång att det var samma ögon som E. Han berättade att den lilla flickan hade gått över vid 8 års ålder och att hon hade cancer...sen talade han en massa om att hon hade det bra och att hon var med sina  nära varje dag och att dom inte skulle vara ledsna för hon hade det bra och ville inte tillbaka...både jag och vännen y knuffade på e och sa till henne att det är ju l men hon satt som paralyserad..tillslut så räckte hon upp handen när han frågade om nån kände till den lilla flickan och E fick bilden som hon nu ramat in. Hur kunde han rita av en liten flicka så att hennes mamma kände igen henne och hur kunde han veta att hon dog vid 8 års ålder i cancer? Jag skulle så gärna vilja få kontakt med min bror men jag vet inte om det är för tidigt....ett medium sa en gång att de inte kan ta kontakt förrän 2 år har gått bara för att de ska förstå att de har gått över till andra sidan och inte stanna kvar och bli vilsna...ja det återstår att se...vet ju att Roger oxå trodde på att man lever vidare i en annan dimesion...hoppas såklart att han kan ge mig svar på mina frågor. Erik ska oxå med och jag hoppas han kan få kontakt med sin pappa.....många frågor som är obesvarade där.
I vilket fall som helst så kommer det att bli en spännande och magisk kväll:)

Kommentarer
Postat av: Bella

Det låter otroligt spännande! Så mycket man inte kan förklara. Lycka till!!

2010-04-18 @ 21:03:28
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Veronica

Låter riktigt intressant och spännande :)

Hoppas ni får någon kontakt!

ha det bra. Kramis

2010-04-18 @ 21:43:59
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0