Javisst har jag näsan

ovanför ytan:). Är bara så himla dålig på att uppdatera bloggen. I helgen har det varit marken....köppebärsmarken...Äldste sonen med flickvän och lilla prinsessan har varit här, hur mysigt som helst.Har marknat i dagarna tre och haft alla tusen ungdomar på besök som vanligt:) Tobbes barndomskamrat Mathias har varit här oxå en tradition, prinsessan har haft hur kul som helst och åkt en hel del karuseller....trodde inte den lilla skruttan skulle våg åka nåt men hej vad vi bedrog oss...bara Linda eller Lisa var med så gick det bra:)
Jag vet att facebook tar en jäkla tid så det är därför bloggen får stå tillbaka, men jag hoppas att jag ska hitta tillbaka till bloggen och alla underbara vänner där..... Ha det så gott så länge ...puss o kraam

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Hur faaan gör man för att skriva i sin egen blogg??Har kommit ifrån det där totalt :-) !

2009-10-01 @ 02:36:33
Postat av: Bella

Det går i vågor att skriva i sin blogg. Vi väntar och tar det lugnt. Jag är också på facebook.

2009-10-09 @ 14:12:57
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Ninna

Marknad låter trevligt, med unga barn alltså.



Jo, jag har upptäckt facebook jag också så jag förstår dig.

2009-10-10 @ 10:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0