Märks att det är sommar snart

det blir allt tyngre och tyngre att gå till jobbet.....man är trött på allt och alla, vill ha lite annat nu. Det är ju faktiskt ganska tjatigt att gå till samma plats varje gång, se samma människor och utföra samma sysslor, nåja inte riktigt samma men nästan iaf. Det är inte så stora variationer iaf....dom behövs dom där veckorna när man får göra nåt annat se andra människor och koppla av. Sen känns det bra igen när man kommer tillbaka och så orkar man ett år till....nästan.
Jag trivs på mitt jobb,det gör jag verkligen men jag tror nog att dom flesta känner så här när semestern närmar sig=).

Kommentarer
Postat av: Sara

Oja, jag räknar dagarna tills semestern. =)

2009-05-25 @ 09:47:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0