Bara Lina och jag hemma=)

Lisa, Rickard Erik och Minna är till Vingåker där Rickard ska ställa ut Amazonen i morgon. Det är Vingåkraträffen som arrangeras av Realcar och Garaget och Rickards pärla var en av ca 200 bilar som blev antagen att ställas ut där=).
Passar ju bra att det var i Vingåker eftersom storebror bor där och då kan dom ju sova över där så blir det inte så stressigt i morgon.
Rickards Amazon är verkligen en skönhet....synd bara att han inte kan ha den parkerad här i byn, det finns några intelligensbefriade idioter som tycker att dom har rätt att ge sig på och repa bilar. Förstår ju att det är av avundsjuka, dom har ju inte ens lyckats med att få ett körkort, tycker egentligen mest synd om dom, måste vara tungt att inte ha något riktigt liv, dom har väl aldrig fått nån riktig chans och tyvärr kommer dom att föra det vidare om dom inte tar tag i det....
Nåja nog om det, lägger ingen energi på sånt....
Är iaf kul att Rickards bil kom med så mycket tid och arbete som han har lagt ner på att få den så perfekt, den är som ny och den röda lacken glänser=).
Det är även marknad i Vingåker, prinsessan har sagt att hon ska åka karusell med Lisa men det betvivlar jag starkt.
Kommer ihåg hur det var sist på Kopparbergsmarken då jag stod och fotograferade henne och hennes pappa när dom åkte, när jag la in korten på datorn så upptäckte jag  att hon inte alls såg nöjd och glad ut, snarare tvärtom och när jag pratade med hennes pappa i dag så visade det sig att hon inte ville åka karusell, inte idag iaf får se om hon ändrar sig när Lisa kommer=). Men handla det gjorde hon klänning och ballong med Hello Kitty på.
Lisa ska baka prinsessans födelsedagstårta när hon nu ändå är där, klart att man ska utnyttja faster som är utbildad konditor, dum vore man väl annars. Marsipantårtor går alldeles utmärkt att frysa in och är som färska när man tinar upp dom. Så då är tårtan klar när prinsessan fyller 3 år och vi alla ramlar in nästa söndag...presenterna är oxå klara och den rosa cykeln har hon för länge sen bestämt att hon ska få av farmor så den kommer med en massa annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0