Wilmas farmor

är inte som andra farmödrar, Wilmas farmor är fruktansvärt morgontrött....men det struntar prinsessan fullkomligt i. Eftersom hon inte somnade förrän efter 22 i går så trodde jag i min enfald att hon skulle sova länge, men näää, inte hon inte=).Så nu har jag varit uppe sen 7, när gick jag upp 7 en lördagmorgon sist? Det är så längesen så det har jag glömt. Nåja efter en dusch så piggnar man till och efter ett par koppar kaffe så var det ok=). Vid 9 kom trollungen och sen har det varit full fart kan jag lova. dom små fröknarna har ätit lunch och nu gör vi ett tappert försök att få Tovali att sova middag, men det har hon tydligen ingen lust med, kämpar tappert med att få sina små knubbiga ben över resesängens kant och blir stup sinnig när det inte lyckas.....undrar jag om det blir nå sova av idag....får väl försöka stå ut med att hon blir arg o ledsen...fast det skär i hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0