ja så var det

dags igen då...för en färgning av håret=) och eftersom jag aldrig lyckas komma ihåg vad jag köpte för färg dom gångerna det har blivit bra så är det alltså som att spela rysk roulette. Jag står där i affären ( den där nödaffären som jag får ta till när jag kommer på hux flux att det är dags, den som har sveriges sämsta sortiment av hårfärger) och jag försöker att komma ihåg åtminstone om det var blond, ljusblond eller möjligtvis mörkblond, men nääää inte ens det=(.Så nu sitter jag här med nåt i håret som ska bli en färg....förhoppningsvis en färg man kan gå ut och visa sig bland folk i. Annars blir det till att dra en gammal mössa över huvudet och gå tillbaks till affären och prova nåt annat...det har hänt förr.

Tonårsdöttrarna har dragit på innebandyträning, bara sonen och jag hemma då, hade totalt glömt bort den där träningen, skulle alltså haft maten klar när dom kom hem från skolan, så det fick bli jucie och mackor så länge, middan får vänta tills dom kommer hem igen, så nu är det jag som får gå här och vänta på mat, hinner kanske förgås av svält innan dess, känner hur blodsockret sjunker och händerna darrar...

Kommentarer
Postat av: irene

:) vovvan verkar ha samma minne som min Julle...

2009-03-09 @ 20:25:00
URL: http://tantmammamatte.blogg.se/
Postat av: Ninna

Jga behöver också ha mat, så jag förstår din känsla.

2009-03-10 @ 23:16:56
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0