Fy tusan

vad trist och grått det är, snön når fortfarande till knäna om man dristar sig till att ta en promenad i skogen med jycken. Ska man hålla sig i byn och på trottoarena så är det både halt och skitigt så det är till att välja...pest eller kolera=(.
Lat är jag oxå, ibland biter den sig fast ordentligt den där latmasken, skulle behöva dammsuga och stryka den sista tvätten men lyckas övertala mig själv varje dag att det kan jag göra i morgon=). Jag är inte svårövertalad, inte det minsta.....

Ingenting att se på dumburken är det heller, bara på tisdagar när nu dom desperata hemmafruarna äntligen är tillbaka, spännande början på den här säsongen, tur att jag har börjat jobba natt så jag inte missar så mycket och blir beroende av repriser. En enda tisdag på 6 veckor jobbar jag=).

Kanske ska ta och göra åt vettigt då, som att laga lite mat till terroristerna, får bli nåt som går fort och lätt...är man lat så är man.......

Kommentarer
Postat av: Ninna

Man kan ha rätt att få vara "lat" ibland, men mat måste man ju ha.

2009-03-05 @ 19:54:21
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag somnade i tisdags tio i nio, fan ska väl ta mig om jag missar reprisen på söndag. Det får bara inte hända!!! Kolla på Lie to me på onsdagar på fyran, det är bra. :-)

2009-03-06 @ 06:48:19
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0