Får väl ta mig

lite tid att uppdatera....I går hade jag bestämt att åka ner till äldsta dottern och trollungen en stund på eftermiddagen, men när jag skulle åka uppstod ett problem...jag hade helt plötsligt ingen bil. På parkeringen utanför gapade ett stort hål och bilen var puts väck, men det var yngste sonen oxå så det var bara att lägga ihop två och två. Efter ett telefonsamtal så bekräftades mina farhågor, bilen stod redan hos Anna men sonen befann sig i Örebro. Han tyckte att jag kunde ta bussen ner till Bångbro, men att han kunde gjort detsamma fanns inte i hans värld. Så det blev till att ta en promenad på 4 kilometer och det är väl inte hela världen, det är bara det att det är en del långa rakor och halt som attan var det oxå på dom dåligt plogade vägarna, men dottern och trollungen kom och mötte mig halvvägs så det var inte alltför betungande=)Så är det att leva med yngste sonen, man vet aldrig vad som väntar, borde väl ha lärt mig och vara härdad vid det här laget, men han lyckas ändå överraska mig=). Tur för honom att kärleken till sina barn är villkorslös........

Idag har jag varit på APT, ibland undrar man vilken funktion det har eller om det är bara för att.........

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag tycker tyvärr att ofta är det som du säger "bara för att". det är väl lag på det och då måste man krysta igenom såna möten ibland... Surt när man är ledig och sånt (slog tamejsjutton alltid in de dagar jag slutat tidigt...)

Ha en finfin dag... Tovan är sjuk igen, men är nog frisk tills på lördag... annars så får hon spela frisk när vi åker till dej och så piper vi iväg fort som sjutton till Örebro och stänger av telefonerna... ha ha ha... =D

KRAM

2009-03-26 @ 08:49:51
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0