Får fint besök i dag

telefonen ringde för en stund sen, det var äldste sonen som undrade om jag ville ha prinsessbesök i helgen, Självklart ville jag det, han räckte över luren till prinsessan och jag pratade med henne så säger jag : ska du komma till farmor? Då slängde hon luren och jag hörde henne säga: pappa vi ska åka till farmor, pappa vi ska åka till farmor......hon är för go den lilla skruttan=) så nu är dom på väg hit. Det tar ca 1½ timme att åka från Vingåker så nu gäller det att sätta fart, har nämligen lovat att bjuda på tacos när dom kommer.

Och i morgon kommer lilla trollungen hit=) hennes mamma och pappa ska åka och handla i Örebro och då kan det vara skönt att nån gång få göra det utan trollungar, passar riktigt bra nu när Wilma oxå kommer, då kan kusinerna få leka och farmor/mormor får mysa med båda samtidigt. Vilken underbar helg=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt! Tovali kommer bli så glad att få leka med kusin! Hoppas du inte är alldeles slut till kvällen bara, ha ha... fast du har ju övat! =D



KRAM

2009-03-27 @ 16:54:48
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det är ju trevligt att få skämma bort barnbarnen.

och tacos är gott.

Kram Ingrid

2009-03-27 @ 19:03:09
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: irene

så härligt det låter :)

2009-03-27 @ 20:50:22
Postat av: Ninna

Vad roligt för både dig och barnbarnet. Njut på du!



Även bar för föräldrar att få shoppa i lugn och ro. Det är tillräckligt svårt att shoppa tillsammans med make, tycker jag. Jag går helst helt ensam, men om jag ska fika på stan vill jag inte vara ensam.

2009-03-28 @ 11:17:31
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0