Cruella de Ville

vann och melodifestvalen  för Sveriges del går mot sitt slut...ja lika bra att häxan vann då slipper jag ju se på eländet i Ryssland och kan ägna den kvällen åt nåt bättre. Det kan bara vara dumma korkade svenskar som skickar opera på en schlagerfestival.  Det är alltså en schlagerfestival det handlar om , inte en operafestival....hur blond får man vara som svensk...opera har vi  här i Kopparberg på Skäret, där hör det hemma, verkar som det står desperat i pannan på många som röstat på Cruella, desperat försök att med något originellt få röster till Sverige i Ryssland...men sorry...det kommer inte att funka.....

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Pa,pa,pa.........rätt låt vann. Jag tycker det var en schlager-opera-låt och tror att den har en stor chans men rätta mig gärna senare om jag har fel. Af Ugglas låt var också bra men har svårt att tro att den skulle bli förstådd.

2009-03-15 @ 10:27:59
URL: http://jungfrun.blogg.se/
Postat av: Anna

Då är jag en av de korkade svenskarna, för jag tyckte den var jättebra! Fast jag röstade faktiskt på Sarah! Tycker det ska superkul att se henne i Ryssland, men alla tycker ju olika...Det är ju det som är så kul, att alla har olika smak =)

Kram

2009-03-15 @ 10:56:36
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0