År det bara här det snöar

så innih*****e? Jag har nog aldrig varit så trött på snö som jag är nu, när man tittar ut genom fönstret så är det som ett vitt töcken av den där jädra snön=(. Hade tänkt att jag skulle ta en lång promenad med hunden när jag hade vaknat idag, men det sket sig för var det inte halt så man var som en annan Bambi på is så var det plaskigt och blött och att gå med gummistövlar i halkan det var uteslutet, så det blev en kort promenad men nog lång för att man skulle hinna bli blöt.
Ska ta mig en tur med snabeldraken, lika bra att passa på med allt elände på en gång. Jag tror jag har sanden från hela vinterns sandning i hallen, kan kanske bero på att jag har jobbat i helgen och inte varit hemma på nätterna. Det har varit ett antal ungdomar här och det har sjungits singstar och misstänker jag, druckits en och annan öl.....men....och det är det viktigaste, dom har skött det bra!!! Att jag sen får dammsuga en jädrans massa sand, det är smällar man får ta som morsa=).
Trött är jag oxå, jag försöker att inte sova så länge den morgon jag går av för att kunna ställa rätt dygnet igen och då blir man trött och lite flummig i huvudet, men vafan det är världsliga saker i morgon är allt normalt igen och jag ska inte jobba förrän nästa onsdag....9 dagar att göra vad jag vill=).

Kommentarer
Postat av: Bella

De 9 dagarna låter bra! Jag har sand här och där men den kommer från stranden på Lanzarote så det gör ingenting =)

2009-03-24 @ 13:09:01
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Jungfrun

Här snöar det också men det blir knappast något liggandes. Trist med minus på nätterna - ingen idé att fixa några blommor heller. Hoppas det går till påsk i alla fall. Påsken är ju så sen i år.

2009-03-24 @ 14:25:44
URL: http://jungfrun.blogg.se/
Postat av: Ninna

Singstar är kul och populärt bland ungdomar.



För några dagar sedan var det sand över allt innan snön återkom. Nu är det blött över allt.

2009-03-24 @ 20:55:22
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: karolina aka melwins mamma

tack för att du sa vad du tyckte :) allt bra?

2009-03-25 @ 12:33:55
URL: http://karolinaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0