Ulf Lundell

Jag trivs bäst i öppna landskap
nära havet vill jag bo
några månader om året
för att själen ska få ro......


Ulf Lundell var en av dina största idoler och din dotter Sanna är döpt efter hans dotter....

Så mycket hopp, så mycket förtvivlan....Du ville nog så gärna men orkade inte riktigt
Så många gånger man varit arg på dig, riktigt arg.........
Så många gånger man skrattat åt och med dig, ditt bullrande smittande skratt
Så många gånger man blev glad när du ringde och sa: nu känns det bra, det kommer att ordna sig, nu vill jag det verkligen
Så många gånger man ändå aldrig riktigt vågade hoppas

Men nu har själen fått ro..................




Kommentarer
Postat av: karolina aka melwins mamma

döden är hemskt men alla ska vi dö. längtar efter morfar fortfarande men livet går vidare. r vill nog inte att du ska gråta. det ville inte morfar heller. han hatade när man var ledsen! han visade sig stark in i det sista. kram

2009-06-03 @ 11:38:05
URL: http://karolinaa86.blogg.se/
Postat av: Sanna

Öppna landskap är så mycket pappa. Men han har äntligen fått ro nu. Och jag tror har han det bättre där han befinner sig nu! Men kommer alltid att sakna honom. Han var min pappa, min pappa som jag älskade högt!:/

2009-06-03 @ 19:37:34
Postat av: maritha

Vi är många som saknar honom och minns honom som den han en gång var. Han älskade dig lika högt Sanna, jag vet att du var hans allt. Kram

2009-06-03 @ 19:58:30
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0