Grattis Inge

Äldsta dotterns sambo och pappa till trollungen fyller 45 år idag och vi dvs yngsta dottern och jag har varit där och grattat honom.  En jättetrevlig kväll med mycket skratt och trevlig samvaro, Inges föräldrar var oxå där men skulle snart hem till Löa för filmvisning men dotterns svåger var kvar lika länge som vi var=) han skidade hem men vi åkte bil, såg så härligt ut med att åka längdskidor, f*n för dessa skitvintrar ....jag vill ha så kallt att snön stannar kvar och man kan åka skidor på längden o tvären , vilket man vill, är så innerligt trött på detta regnande, när var det så kallt att barnen kunde åka skridskor? har f*n inte sett en skridskois på den dag jag minns. Stackars barn som aldrig får lära sig att åka skridskor eller skidor för att vintrarna är bara skit, hur blev det så? Sista vintern jag kommer ihåg som riktigt kall var vintern 2002-2003 då var det ca 30 grader under hela jul och nyår, jag säger inte att det är särskilt kul men det känns som om det var det som var verklig vinter iaf, nu är det inget av nånting, varken vår , sommar, höst eller vinter....skittid det är vad det är.....

Kommentarer
Postat av: Stig

Jag håller med. Det är precis som om årstiderna långsamt håller på att försvinna.

Fast vi har ändå en hyfsad vinter häruppe..iaf just nu.

2009-01-26 @ 07:46:38
Postat av: karolina aka melwins mamma

tack så mkt för din kommentar. blir så glad :) det värmer verkligen. kram

2009-01-26 @ 13:01:56
URL: http://karolinaa86.blogg.se/
Postat av: Veronica

hehe aaah får väl försöka med det :) Kramis

2009-01-27 @ 08:12:29
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Här på Söder är det sällan "riktig" vinter. Synd om barnen och det blir så ljust och fint med snö. Ja, så länge den är vit=).

2009-01-29 @ 10:59:58
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0