Den 27/2 kommer den äntligen

filmen jag väntat på hela året: Män som hatar kvinnor med Michael  Nykvist som  Mikael Blomkvist och Noomi Rapce som Lisbeth Salander. kan inte bli annayt än bra med dessa skådespelare. Stieg Larsens böcker är de bästa jag någonsin läst, blev så jäkla arg på honom att han bara skulle dö sådär utan vidare 50 år gammal, jag vill ju läsa mer och han hade ju kunnat skriva så många fler böcker. Ser iaf fram emot filmen och sen de två andra böckerna flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes som kommer att bli tv-serie men som kommer att säljas i dvd-box till julen 2009 tillsammans med män som hatar kvinnor...gissa vem som kommer att köpa den=).

En annan film som kommer är Toy Story som kommer som 3D verision av första filmen, jag bara älskar den filmen , den lilla cowboyen är ju bara för söt och så välgjord den är. En annan film jag bara älskar är Stuart Little en film om en liten mus som blir adopterad av en familj, tårarna bara rinner när jag ser den filmen , ja både ettan och tvåan, han är såååå söööt den lilla musen.

Skräck o våldsfilmer klarar jag mig utan, det finns det alldeles för mycket av i den verkliga världen.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har också väntat på trilogin. Den måste bara bli bra. Böckerna var toppen. Jag gillar också Toy Story.

2009-01-11 @ 11:38:08
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Veronica

hahaha OKeej, alltid kul o se när någon landar på arslet ;) hehe , kramis

2009-01-11 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0