Äldsta dottern tycker

mycket om att handla fina lite annorlunda saker....sånt där som inte finns i affärerna häromkring, säkert i Stockholm och andra stora städer men inte dom som ligger i närheten av oss, Då är det bra med dator och dottern är en mästare på att hitta fina saker som hon tipsar om på sin blogg. Men nu vetitusiken om jag törs lita på hennes tips nå mer....häromdagen hade hon hittat en så sööööt dockvagn som skulle passa trollungen perfekt nu när hon snart firar sin ettårsdag, kruxet för dottern var att hon redan hade köpt en massa presenter och att det skulle bli svårt att motivera pappan att hon behövde en dockvagn oxå. Då kommer jag som hennes mormor in i bilden...eftersom vi inte inhandlat alla presenter ännu så erbjöd jag mig att beställa den från "Elsas Hem" på nätet. Sagt och gjort den beställdes och betalades med visa, efter en stund så slog det mig att jag inte hade läst om hur stor den var och ingen annan info heller för den delen, jag hade bara gått på det dottern sa så jag gick in en gång till och plockade fram vagnen och ser då en liten inforuta, där står: Vagnens mått 8x15 cmoch höjden på handtaget 19 cm..............Vad jag har beställt är en liten j***a miniatyrvagn....för nästan 300kr......hur i hela fridens dar tar jag mig ur det här? Har iaf skickat ett mail till företaget och avbeställt eländet, återstår att se hur det går.....Så jäkla typiskt mig att inte läsa ALL information och handla först och tänka sen och dottern är likadan så där hade jag ingen hjälp heller...det värsta av allt är att man ALDRIG LÄR SIG heller, samma sak om och om igen.............

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, Inge höll på att ramla baklänges när jag berättade hur liten den var =D



Ja, vi får väl se om det blir den finaste prydnaden i hennes rum eller ej =D



Å ja kan väl inte hjälpa att just du är min mamma (även om jag tycker det är tur), så jag skyller allt på dej... å dina gener... hihi =)

2009-01-31 @ 16:07:20
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Jungfrun

voine, voine........ja vad säger man. Lite kul var det allt ;0)

2009-02-01 @ 01:23:36
URL: http://jungfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0