Vilken underbar dag=)

Solen skiner och man känner att det är vår i luften, även om det är massor med snö kvar och dom upplogade snövallarna är höga som Himalaya, nåja nu överdrev jag kanske, men det känns så iaf. Ska försöka ta mig ut en sväng på en promenad med jycken, det kan både hon och jag behöva, men först en svängom med snabeldraken och vika lite tvätt, ev stryka oxå om det behövs men det känns som straffjobb...hatar att stryka men hatar skrynkliga ostrukna kläder oxå så det är "suck" bara att bita i det sura äpplet=(.
Yngste sonen ligger i magsjuka nu..inte populärt vill jag lova, allrahelst inte som det är helg och planer hade smitts=). Det hade säkert inte varit lika surt om det hade varit måndag....nu ligger han iaf däckad och kan inte annat, lika bra det ....

Två kvällar i rad har jag suttit och tittat på reprisen av Big Brother, den som Linda Rosing är med i. Hur i hela fridens dar kunde man sitta dagligen och titta på slikt skit?och dessutom tycka att det var bra....säsong efter säsong följde man slaviskt detta hjärndöda program...vad ska jag skylla på? att det inte fanns nåt annat att se...Nåja nu ser jag det iaf med andra ögon och nu är det färdigtittat.

Har min jobbarhelg oxå, det var tusan vad den kommer fort, men den går över fort oxå och sen kommer 9 lediga dagar=).
Måste nog hinna ta en tupplur sen om det ska funka att vara vaken hela natten eftersom jag vaknade redan vid 9 i morse, det är alldeles okristligt tidigt iaf om man ska jobba natt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0