Blir så

J***A IRRITERAD PÅ ATT DET ÄR SÅÅÅÅ HIMLA LÄTT ATT GÅ MED I BOKKLUBBAR OCH ANNAT SKIT MEN ATT GÅ UR DET ÄR F*N INTE LIKA LÄTT=(.Nu har jag försökt att krångla mig ur en bokklubb som jag gick med i för 6 månader sen. Sex månader var ett villkor att man blev kvar i bokklubben och eftersom jag tycker om att läsa böcker så varför inte. Nu visade det sig att den här bokklubben inte alls hade det utbud av böcker som jag hade förväntat mig eller ens är intresserad av att läsa och det fanns inget som helst tvång av att köpa ett visst antal böcker( det enda positiva). Nu skulle jag gå ur den och trodde i min enfald att det bara var att skicka ett mail, men ack vad jag bedrog mig....inte farao gick det, så nu blir det till att sätta sig och på gammalt hederligt vis ta fram papper och penna och plita ner några rader och se till att jag kommer ur skiten...tillråga på allt så får jag klä på mig och gå dom ca 100 meterna till ICA för att köpa ett frimärke oxå, tänk så mycket enklare allt är när man bara kan sätta sig vid datorn och med ett klick få saker ur världen........

Kommentarer
Postat av: Bella

Man har blivit så van vid att allt går att fixa vid datorn. Snopet att du måste göra på det gamla sättet.

2009-02-27 @ 13:18:59
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Ninna

Ja, då plötsligt vill företag att man använder "snigelposten". Vanliga brev från vänner gillar jag att få i postlådan, inget ont om den formen. Det jag reagerar över är att de ska försvåra för den som vill avbryta en prenumeration eller säga upp ett medlemsskap.

2009-02-27 @ 19:39:16
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: ingrid

Har varit med om samma sak, det är bara att skriva dit.

Det gick jätte bra att ringa och gå med då behövde jag inte bevisa att jag är jag.

Konstigt.

Kram Ingrid

2009-02-27 @ 19:46:29
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0