Har varit



och hälsat på prinsessan i helgen=) Tänk vad en sån där liten tös kan köra med sin farmor.... Prinsessan får på fredagar o lördagar somna på soffan efter tv och mys då brukar hon hämta sitt täcke och kudde och mysa ner sig i soffan. I fredags, farmor: ska du hämta ditt täcke och kudde Wilma innan vi sätter oss framför tv:n ? Wilma: nej jag vill inte ha nåt täcke.....en stund senare när farmor och Wilma tittat på Talang....Wilma: jag  vill ha täcke och kudde...Farmor: ja men hämta det då...Wilma: nej du ska hämta det...och vem tror ni hämtade täcke och kudde till prinsessan^^
På lördag morgon gick vi och handlade, köpte såpbubblor och hopprep till prinsessan och mat till middagen.
Glass var vi ju tvungen att handla i värmen och när vi gick hemåt igen så skulle vi plocka vitsippor åt pappa...men det blev mest farmor som plockade, lilla prinsessan höll sig i bakgrunden och rätt vad är så säger hon , jag är kissnödig och när farmor tittar dit så har hon redan dragit ner byxor och sitter och kissar i slänten, det blev lixom inte bara i slänten, strumpbyxor och kjol fick sin beskärda del av det oxå, så det blev till att stoppa lilla fröken i vagnen och försöka ta sig hemåt snabbast möjligt=) väl hemma så bestämde lilla damen att hon ville ha pannkaka så det blev bara att uppfylla prinsessans önskningar^^. En helt underbar helg med lilla prinsessan ...............

Kommentarer
Postat av: Mita

Hej på dej!

Måste bera titta in och undrar vem du är som skriver så vackert om frostviken. (läste ditt inlägg hos ingridspotpurri)

Vi har stuga i Ankarvattnet och tycker att det är rena paradiset där uppe. Är du från trakterna eller har du turistat där?



Ha det gott / Mita

2009-04-27 @ 11:35:20
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Mita

Nu har jag tittat lite mer i din blogg och ser att du är väl bekant med Gäddede.

Min mormor bor där!

Jag har firat alla mina semestrar som barn i Jorm där mormor och morfar bodde då.

Förstår att du längtar..........

(Vet du att det finns en pizza på pizzerian i Gäddede som heter Marita, den kanske är uppkallad efter dej?)



/ Mita

2009-04-27 @ 11:41:44
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag ser att lilla prinsessan vet hur man ska behandla en farmor =). Och tvärt om. Kram

2009-04-27 @ 16:32:12
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Små prinsessor kan dom.

Farmor får ta det lugnt en annan dag.

Förresten så har jag något till dig på min blogg, kika in och se vad det är.

Kram Ingrid

2009-04-27 @ 20:46:44
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0