En lugn och skön

påskhelg har det varit...jobbade ju tre nätter och när jag gick av på måndag morgon så sov jag 5 timmar och sen gick vi upp till äldsta dottern,Inge och Trollungen där det serverades massor med god mat, Inge är grym på att grava lax....Vi åt så vi hade kunnat rulla ner för Klastorpsbacken när vi skulle hem=). Mycket trevligt hus dom har köpt och kommer att bli bra då Inge fixat rummen till pojkarna och väggarna målats i Tovalis rum, gott om utrymme får dom och centralt ligger det. Perfekt att lekparken gränsar till deras gård, då har dom bra uppsikt när lillgrabben och Tovali är ute och leker och många barn bor det där uppe oxå.
Idag har jag tvättstugan och efter duschen så har jag dammsugit och bakat en banankaka....tänk vilken energi man har vissa dagar, då gör det ju inget att man bara latar sig andra dagar...det liksom jämnar ju ut sig=).

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt, gillar din filosofi =) Lathet ger energi! =)



Kram

2009-04-18 @ 21:21:11
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0