Är nog rätt

bra att jag jobbade kväll igår...Det blir alldeles för spännande när våran "Köppebärgspöjk" Robin är såååå här jäkla duktig.Vilken rocker han är...dyrt blir det att han där, men va fan, får väl dra in på nåt annat( vad nu det ska va). Jag tittar på nätet när det är klart, är rädd att jag får hjärtflimmer annars och sen kan man sätta sig och bara njuuuta av repriserna på tv:n=). Kevin och Alice är oxå jätteduktiga men den där "lillpöjken" Johan kan dom skicka hem nästa gång, han kan komma igen när han passerat målbrottet så man vet om han verkligen kan sjunga. Anna är oxå en liten besservisser, minen på henne när hon hängde löst, ja den var obetalbar, precis som hon inte förstod, vadå jag? det kan väl inte vara möjligt. Att LouLou åkte ut var inte rättvist, enorm röst den tjejen har och sjunger bättre än många andra av idolerna, men så länge svenska folket har makten så kommer småtjejernas favoriter att hänga med länge och många duktiga åker ut i förtid.




Anna: Visst får man sig ett och annat gott skratt ....men det måste väl ändå vara ett barn som skrev till dig?Eller så har den personen svårt med stavning=).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skiter i hans kommentare vi löser detta, sängen blir såld idag så fan om jag inte ska lösa detta haha. Ha en bra dag

2008-10-25 @ 13:08:38
Postat av: Veronica

Hehe OKeeej ;) Detsamma, Kramis

2008-10-26 @ 01:55:53
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0