Två tryck med

låssprayen i tändningslåset så startade bilen direkt=). Varför har man inte låsspray med sig när det blir kallt ute? Nej det är samma visa varjr år, inte förrän man står där så kommer man på vad man borde haft med sig....och aldrig lär man sig heller.....

Idag är det slaskigt och blött ute, nästan all snö är borta=(, kunde väl fått vara kvar det som var, inte för att jag tycker om det där vita eländet som kommer ner, men det blir ju lite ljusare om det är lite grann iaf. Nu blir det så mörkt och trist igen och så blir man blöt om fötterna, gummistövlar kan man ju inte ha heller då det är halt om man inte vill riskera benbrott förstås.
Blir en sväng till Örebro idag oxå eftersom jag ska på utvecklingssamtal med yngsta dottern, hon hade omdömet med sig hem igår, undrar varför dom skickar hem det innan? månntro att det är för att man ska slippa bli ilsken där om nu ungen inte skulle ha skött sig...nu var det ju ingen fara med henne, hon sköter sig bra men det känns ju lite knäppt att åka 8 mil enkel resa för att få höra nåt jag redan sett på ett papper=).
Ska försöka hinna med att gå i lite affärer oxå när vi ändå är i stan, men har ju egentligen inte tid eftersom den där städningen släpar efter=( ska ju upp med stakar o stjärnor till helgen ju och då jobbar jag så då finns ingen tid, behövde ha fler timmar på dygnet just nu.....

Kommentarer
Postat av: söstra di

Visst är det trist när man har en massa måsten liggandes över sig..suck.Jag gör precis som du...gör nåt skojigare istället och sen helt plötsligt så får jag eld i arslet och då blir det ännu jobbigare :-( .Tá´t lugnt,ta´t toy...det fixar sig :-) .Kramiz

2008-11-27 @ 14:36:26
URL: http://anetteenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0