Siggan syndromet

det är vad min dotter kallar det när jag sätter fingret över linsen på kameran=), men jag var ju tvungen att vara snabb för trollungen står inte i evigheter, tro inte det fast det låter som om hon  nästan går ha ha ha det är nog mer att mormor är så stolt över lilla goa trollet. Förresten Siggan syndromet står för min kära mor, hon som inte vill kallas gammelmormor utan mormor Sigrid eller Siggan, hon har en fantastisk förmåga att sätta fingret över linsen, tror inte hon tagit många bra kort utan att fingret är där=), blev nästan rädd när jag såg att gjort likadant, för vad är det man säger...mamma är lik sin mamma...men nejdå det fanns ju en förklaring...eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0