Öppet hus var det

på Virginska skolan i Örebro i går. Både mellan och yngsta tjejen går ju där, och naturligtvis var det obligatoriskt oxå, räknades som en vanlig skoldag....men det var ju lördag och hur bra är förbindelserna till örebro då? Det kan irritera mig till vansinne att dom bara tar för givet att det är enkelt att komma till skolan tidigt en lördagmorgon eller att komma hem därifrån. Tågen har ju för sig att inte gå alls och bussarna är sällsynta, åtminstone dom som går heeeela vägen till "byhåla", verkar som dom inte orkar längre än till Lindesberg när det är helg=(.Så det blev att ta sig en sväng till Örebro, allt jag hade tänkt göra blev kvar till idag så får se hur mycket jag känner för idag, hann ju iaf tvätta och styka igår , men det återstår mycket att göra än....kul saker som att dammsuga ,damma, torka golv och tuuuusen andra saker som man ju har jättestor lust med en söndag. Kanske jag inte gör ett enda dugg.........

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe ja där var han inte stor :) Hmm okeej, skumt att de bara försvann.. Då lär de vara lite tomt nu utan kossorna ? Har för mig att du hade ganska många :P Kramis

2008-11-23 @ 20:48:41
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0