Lilla trollungen kom










på besök i söndags med sin mamma o pappa=). Mycket trevligt och dessutom fick jag ju en bra ursäkt att låta bli att städa och såna där andra "roligheter". Full fart är det på trollet, det går i 110 och inte är det många sekunder i taget som hon är still och snabb som en liten vessla är hon oxå=).




Lilla vovven och Tovali kommer mycket bra överens och vill som alla andra småbarn alltid ha samma leksaker=)









Och eftersom det inte blev nåt gjort i helgen så har jag städningen kvar, men det blir inte idag heller för nu väntar en kväll till på Grönboda( gjorde en i går oxå) men sen är jag ledig i 2 dagar och då går det inte att skjuta upp det längre, det ska ju upp stakar och stjärnor till helgen och då jobbar jag så det blir till att ta sig i kragen och försöka få bort den där latmasken som naglat sig fast=). Dags att hoppa in i duschen så jag kommer iväg i tid,gäller att köra lugnt på dom här hala vägarna......

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe ;) Han har benen på ett bord :)

2008-11-25 @ 13:13:58
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hehehehe :P God natt, Kramis :)

2008-11-26 @ 01:07:52
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0