Jäsingen

åkken j*a förkylning =)Så här dålig var det många år sen jag va, har tammef*n sövi mej igenom hela lediheta....Ja det där var på" Köppeberjska".
Är iaf någt bättre nu, har sovit 11 timmar i natt och med alvedon och nässpray ska jag nog hålla mig upprätt och till och med jobba i morgon, ja vem tusan har råd att vara hemma för en sketen förkylning?
Har haft trollungen och äldsta dottern här på besök; det lättade upp livet men jag ville inte vara för nära lillskruttan så hon blir sjuk, så kramar och pussar fick vi avstå idag=( fick nöja mig med att dom kom hit.
Ska gå ut och rasta hunden en sväng nu, ser ju ut som folk i dag iaf, hela helgen har jag sett ut som ett "miffo" i jacka med luvan uppdragen( så ingen skulle se det frissiga håret och bleka fejan), mjukisbyxor, stora raggsockor uppdragna till knäna och foppatofflor...sunkigt värre, men hunden var ju tvungen att rastas och inte en enda UNGE inom synhåll och vem orkar bry sig hur man ser ut när man är sjuuuuk!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

HeHe Aaa , men den där jädrans politiken tkr jag inte om att läsa :) Kramis

2008-11-17 @ 22:57:16
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0