Det står en blå

Saab-j***l i Storå utanför grönbodahemmet=(, den har stått där sen i går kväll när jag skulle hem från jobbet. Tändningslåsh******t hade frusit,på en Saab sitter det ju mellan framsätena, det gick ta mig sjutton inte att vrida om nyckeleländet. Det hade ju lyckats bli 10 grader kallt under de timmar jag jobbade, var mycket nära att bileländet hade fått styra kosan mot skroten i linde idag, tur man kan behärska sig....är ju sonens bil dessutom så........Snäll arbetskamrat skjutsade mig hem trots att det blev 2 mil extra för henne. Tack snälla E, det var guld värt.
Nu har jag iaf inhandlat låsspray och låsolja så nu blir det att ta bussen mot Storå, ska jobba en extrar tur och sen får vi se om jag kan få nån ordning på låseländet. Ja vad gör jag annars? ringer en bärgare som får ta den dit den hör hemma om den jävlas...SKROTEN=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0