Den där sonen

jag har, han som gör att livet aldrig blir som man tänkt sig och som gör att man är beredd på det mesta, han hade varit så " snäll " och formaterat om datorn åt mig när jag var på jobbet. Resultatet blev att när jag kom hem i fredags kväll så kom jag inte in nånstans i datorn...varenda sida med lösenord var omöjlig att komma in i pga att jag hade "kom i håg mig" på lösenordet. Naturligtvis hade jag inte skrivit upp dom heller ( ibland glömmer jag bort vem jag lever med) och att skicka efter nya var ju f*n inte så lätt heller eftersom jag inte hade lösenordet till min hotmail heller=(. Det var inga vackra ord som kom ur min mun där jag satt i min ensamhet för naturligtvis hade "sabotören" försvunnit ut....inte svarade han på mobilen heller men ett argt sms fick han iaf så att skulle veta vem han hade att göra med när han kom hem.( Som att han skulle bry sig). I går så hade han iaf fixat hotmailen och då trodde jag det skulle vara enkelt att ordna nytt lösen till bloggen oxå. men hej vad jag bedrog mig. Satt i mitt anletes svett igår kväll efter jobbet och försökte komma in för att göra ett inlägg men inte f*n gick det med det nya lösenordet, ytterligare några väl valda ord och en utflugen son så där hade jag ingen hjälp heller=(. Idag tänkte jag att det var väl då själva hinhåle om jag inte ska komma in och kunna skriva på bloggen, provade det nya lösenordet ett antal gånger...men nejdå inget resultat....då av bara farten och irritation så skriver jag det gamla lösenordet och vips så är jag inne....vet inte hur det gick till för jag provade ju det i fredags och då funkade det inte, skiter förresten i hur det gick till, huvudsaken är att det funkade . Så nu återstår bara en del annat att återställa efter sonens hjälpsamhet....Har förresten förbjudit honom att gå närmare min dator än några meter annars ska JAG formatera om HANS dator och då blir det inte nådigt, då lär han få problem=):

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Jag håller med dig.....JAG skulle ha blivit BINDGALEN..........

2008-11-09 @ 13:03:56
Postat av: Anna

Ja ha ha ha, GÖR det... ha ha ha... Gud vad ilsk han skulle bli =)

2008-11-09 @ 20:06:35
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hehe okeej ;) Hoppas de hade en trevlig helg, Kramis

2008-11-10 @ 02:15:50
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh fy tusan för att jobba så mycket! Är du ledig länge sedan eller?

Kram

2008-11-10 @ 19:27:56
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0