Vaknade kl nio

idag, trots att jag inte kom i säng förrän efter ett....Nattuggla , ja jag vet men det är inte helt lätt att komma i säng efter att ha jobbat kväll. Tar nån timme att gå ner i varv och sen så är det ju så mycket man bara "måste" göra=). Har en hel del att göra på förmiddagen oxå, några telefonsamtal som måste ringas, skicka ett mail till kusin A, röja lite efter helgen det har ju en förmåga att bli lite rörigt när jag jobbar och tonåringarna är själva hemma=) men Lina är jätteduktig och har dammsugit och torkat golv=). Sen kommer ju trollungen hit och då blir det trollungemys så då vill jag inte hålla på med nåt annat, hon har börjat vända på sig och skrattar på riktigt, ska bli så kul att se. Höres senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0