Mysig torsdagsförmiddag

med lilltovan har det varit=) hon är ju för go den ungen, ett riktigt litet solsken .....ibland drar ett åskväder förbi, men det är lika snabbt över^^). Undrar vems humör hon har.....harkel hm hm.
Jaha så är det då dags för sista kvällsturen för den här gången i morgon börjar 4 dagars ledighet=).
Lina är till Stockholm  i dag med skolan och dom kommer hem vid 20 tiden så det passade ju bra, då kan hon ju åka med mig hem i kväll. I natt har hon sovit hos L så det var ju skönt då slapp jag ju ge mig upp i morse för att skjutsa henne till Storå kl 7, är ju inte så värst morgonpigg av mig och allra helst inte efter att ha jobbat kväll=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0