Jakten på den

försvunna stolen var det nyss. På väg upp från källaren hör jag när jag står i hissen att det går i ytterdörren och det är ju inget konstigt med det, men när jag kommer in säger Erik: mamma såg du LJ med nån trädgårdsstol?Erik hade sett honom genom fönstret gå ut genom porten med en blå stol och travat ner bakom posten. Man behöver ju inte höra speciellt bra för att höra var LJ befinner sig, hör man inte rösten på honom själv så hörs det från hans cd-spelare. Nu lokaliserade jag rösten till systembolaget så jag tog hissen ner i källaren och bakvägen ut, då hamnar jag precis utanför systemet.....och vad ser jag där, först det där j***a stolpskottet och sen stolen såååå snyggt parkerad utanför systemet med cd- spelaren och en påse  med alkoholhaltiga drycker, där hade han gjort det riktigt bekvämt för sig=(. Stolpskottet ifråga stod och som vanligt dividerade med nån annan alkis( såna har vi ju hur många som helst i byn) och hade inte alls räknat med att nån ilsken käring skulle komma farandes över gatan och sno tillbaka stolen, inte ett ljud kom över hans läppar, han stod bara där som en annan fågelholk och gapade.....såg från fönstret nu att han hade fått återgå till att sitta på den obekväma lådan som det är sand i, kan ingen öppna lådan och stoppa ner f*nskapet där, sätta på ett stort hänglås och kasta bort nyckeln.......

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men fyy faan. Men han tappade talförmågan iaf antar jag. *asg*

2008-05-07 @ 21:05:11
Postat av: Söstra di

Herre gud säger jag bara,den satan har då inge vett i skallen.Jag stoppar mer än gärna ner honom i den där sandlådan och sätter ett stort jävla hänglås på :-) .

2008-05-07 @ 23:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0