Idag kom

Schemat från Gäddede hur jag ska jobba i sommar=).Ska vara som personlig assistent  i år oxå men B skrev i sitt brev att om hon inte får tag på någon som kan vara på nattpatrullen( måste vara undersköterska för det) så kanske hon sätter mig på det istället, hoppas hon hittar någon för jag trivs verkligen som assistent, och det är en jättebra brukare, snäll och trevlig och dom andra assistenterna är oxå jättegoa, så jag längtar verkligen dit=).
Om det är nån uska som känner sig manad att åka 75 mil för att jobba i en underbar fjällvärld i det fantastiska Frostviken i Norrland så kan ni höra av er. Gratis boende ordnas däruppe så det är ett helt fantastiskt tillfälle att kombinera jobb och semester.

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlig helg =)

2008-05-23 @ 13:19:26
URL: http://hannistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0