Har sovit

i en och en halv timme på soffan så det kan inte bero på för mycket sömn som jag var på krigsstigen förut....snarare för lite tydligen=). Nåväl humöret är betydligt bättre nu iaf. Ska börja fixa lite att äta på under melodifestivalen, det blir väl Lina och Alexander som gör mig sällskap i tv soffan, Lisa och Rickard är iväg och grillar men skulle komma hem tidigt eftersom hon ska jobba i morgon, får väl se om dom orkar sitta uppe så sent...troligen inte=). Erik han tog Saaben och drog iväg nyss,skulle inte tro att han ska titta på melodifestivalen iaf  inte med oss....
Nu när jag har tagit mig en tupplur så måste jag väl orka sitta uppe till slutet av programmet trots att jag ska upp tidigt och skjutsa mellandottern till Lindesberg vid typ kvart över sex, jag kan ju lägga mig en stund till när jag kommer hem och hon tar ju tåget hem när hon har slutat så jag behöver ju inte tänka på det
Nu ska jag sätta lite fart så vi kan mysa ner oss om en stund. Ha en trevlig kväll och håll tummarna för att det går bra för Charlotte.......

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Tur att du har vaknat på en bättre sida :-) .Gick INTE så bra för Charlotte,men va gör väl det om hundra år :-) .Vi kommer igen ett annat år!Kram från söstra di!

2008-05-25 @ 00:29:49
Postat av: Söstra di

Angående din kommentar om Bubbis,så kan jag tala om att det där flinet redan finns där när han gjort nåt men vill dölja det...så det är inget nytt!

2008-05-25 @ 00:34:01
Postat av: Anonym

Ha iaf en bra helg och njut av din ledighet :-) !Kram söstra di!

2008-05-25 @ 00:40:22
Postat av: Anna

Hej världens absolut bästaste Mamma, ville bara ge dej en kram på mors-dag! //Anna (Kolla lindenytt)

2008-05-25 @ 11:07:03
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0