Den här dan

har då gått iett flygande fläng=). Upp kl 6 efter en sen kväll med melodifestivalen( vilket man med facit i hand kunnat vara utan)köra Lisa till Linde, tog en liten lur efter att jag kommit hem, upp och duscha, göra 2 rabarber/hallon pajer, sen kom Äldsta dottern med sambo och trollunge och jag fick en underbar bukett med liljekonvaljer, luktar sååååå gott i hela köket och dessutom en stor chokladkaka, min älsklingschoklad Marabou Premium Dark Pistachio den bästaste choklad som finns, den blir inte gammal det lovar jag=).
Har även fått ett linne,en tunika och en luvtröja av Lisa i mors dags present, annars är jag inte så mycket för det där med att man ska behöva ge presenter på en sån dag det räcker att dom säger grattis på mors dag och framför allt att dom kommer, det är det bästa med alltihop att man får träffas och vara tillsammans, men fina goa ungar det har jag iaf det är då ett som är säkert.
Lina frågade om jag kunde skjutsa hem Alex vid 17:30 idag och det lovade jag att jag skulle göra, skulle även köra Lisa till Ställdalen på samma gång, så efter middagen så diskade jag och satte mig och slötittade på tv en stund i väntan på att vi skulle åka....vaknar av att någon snarkar...det visar sig att eftersom jag sitter ensam i rummet så måste det antagligen vara jag...ont i nacken har jag oxå, inte det bekvämaste att sova sittande=) då kommer Lisa in och frågar om jag har kört hem Alex, det hade jag ju inte....det visade sig att klockan var 18:00 och vi hade somnat allihop så det var ett yrvaket gäng som begav sig till Ställdalen och Vasselhyttan....ja så kan det gå när allihop tänker likadant, ska bara vila en liiiiiten stund...aldrig lär man sig heller=).
I morgon kommer trollungen hit och vi ska ha trollungemys, vad trollungens mamma ska hitta på under tiden det vet vi inte, men om inte annat så kan det vara skönt att bara få vara oxå, och roligt för mormor är det att få rå om lillskruttan alldeles själv i bland.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha.
Men syrran hur kan man sitta å se på ngt så jävla dåligt som melodifestivalen???
Då är det ljusår bättre å se ett "gubbgäng" som du kallar KISS lira på Sthlm stadion.
Kanske skulle fixa en plåt åt dig med?
;)
Det var lagom åt den där Perelli (lr hur d nu stavas) att hon inte kom bättre.. tycker dom kan lägga ner d där skiten.
Mera METAL!!
\,,/

2008-05-26 @ 00:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0