Oj vad jag

sover....undrar hur många timmar sammanlagt sen i fredags? men det är ju precis det jag ska göra, så då är jag väl på rätt väg=) skulle till och med stanna hemma från jobbet om jag var trött och sova istället och det kommer jag att göra oxå. Annars har jag gjort ingenting läst och tittat på film och bara varit....såååååå skönt.Jobbade kväll i går och gör så idag oxå och imorgon kommer lillasyster Elin hit från Lindesberg för att se lilla trollungen, så då kommer trollungen och hennes mor hit  så träffas vi här, ska bli så kul, den lilla skruttan växer så det knakar man ser hur hon förändras för varje vecka och ett rackarns humör har hon, det har ju prinsessan oxå så nu blir man ju lite fundersam ...varifrån kommer det? Ja det måste ju komma från prinsessans far och trollungens mor kanske=) för kom för tusan inte och säg att det kommer från deras farmor/mormor för jag har mitt kvar jag^^). Nej nu får jag lägga på ett kol måste dra söderut till det där stället som kallas jobb och som jag trivs så bra på just nu....eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0