Idag har det varit

en riktig telefonpratardag=) så är det ibland, vissa dagar är telefonen stendöd och andra ringer det stup i ett och kvart i två^^) Tror jag har pratat med min kära granne 4 ggr iaf om en sak som hände utanför hennes fönster i lördags och som hon missade pga att hon trodde det var nåt annat som hände ovanför henne^^), en stunds prat med äldsta dottern som hade haft en låååååång sovmorgon med lillsesssan. Några samtal däremellan och så avslutningsvis med kära svärdottern som påstår att prinsessan är en terrorist!!!!!så kan det va, en liten ängel hos farmor och en terrorist hos mamma=) ett helt normalt litet barn  med andra ord^^). Ska jobba kväll imorgon istället för dag, G ringde och frågade om jag ville byta med henne och eftersom jag har lovat att köra bilen som ska lackas om till Lindesberg och det blev lite strul med försäkringen( nån, nämner inga namn har ju lyckats få till dubbla försäkringar) så det måste redas ut i morgon bitti  så det passar ju bra att jag jobbar kväll.

Kommentarer
Postat av: carro

vet inte om jag använde just ordet terrorist men det var inte alls så dum beskrivning=) i morse var det bara att kliva ur sängen kl. 05... seriöst då är det ju fortfarande natt...

2008-03-04 @ 22:22:47
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0