Hans har varit till

236076-120
veterinären och blivit av med "kulorna"=) så nu kanske det kan få bli lugnt i huset....han stretade emot i det sista och när veterinären stack sprutan i nacken på honom så drog han som en avlöning med sprutan hängande i nacken....såg nog bra fånigt ut med 4 gapande fågelholkar som stod och tittade på och en galen katt som sprang iväg med sprutan i nacken^^)nåväl jag fick tag på honom och han åkte in i kattburen och så var det dags för Nisse( söstra mis katt) att genomgå samma procedur...Nisse gjorde en burnout så sprutan studsade ut och rakt i fingret på veterinären=)  söstra mi frågade lite försiktigt om hon tänkte somna nu så vi skulle vara tvungna att ta över...men nejdå det var ingen fara och efter att vi fick gå ut i väntrummet så kom efter en lång stund djurdoktorn ut och vi fick gå in och hämta två slagna hjältar. Hans har sovit hela eftermiddagen vaknade bara till en snabbis och tittade sig själv i baken men somnade om på en gång igen^^)

Kommentarer
Postat av: Hanna

*asg* men ack ve, jag tror jag dör, en burnout, tur jag har sån livlig fantasi så jag kan se detta framför mig..

2008-03-28 @ 06:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0