Förra inlägget

var mycket längre men varje gång jag skulle publicera det så försvann det och när jag väl hittade det så var hälften borta=( j'a sk*t dator så ny den är ...GRR MORRR. På fredag fm ska jag iaf till någon som min chef har fixat med......har en jättebra chef....pratade för ett tag sen med en tjej som had haft henne som chef och hon sa att hon var konflikträdd...men det är hon definitivt inte...dessutom är hon väldigt saklig och konstruktiv, egenskaper som jag värderar högt... andra kanske inte......en bra chef är hon iaf, hoppas hon stannar länge. Nej nu är det dags för sängen , ska skjutsa sonen till jobbet i morgon och han börjar sju så det blir ingen sovmorgon trots att jag jobbar kväll=). Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0