En lång dag

har det varit, började  halv sex i morse då sonen sagt att han skulle börja jobba sex men när jag går in och väcker honom så har han ändrat sig och ska börja sju=( nåja jag somnar lätt om så det gjorde inte så mycket men sen får jag hasa mig ur bingen kvart i sju för att skjutsa honom till jobbet. Väl hemma igen blir det frukost, ett antal samtal för att reda ut försäkringshistorien och sen en dusch för att sen ta Saaben till Krockdoktorn i Lindesberg. Blir sen en lååååååång promenad till stan för att ta tåget till Storå och infinna mig på jobbet 13:00 för ett pass till kl 22:00. Kvällen gick iaf fort och många skratt blev det, vissa kvällar blir hur tokiga som helst, det gäller bara att få jobba med dom rätta, dom som har ett ÄKTA skratt och en en ÄKTA humor. Sonen kom och hämtade mig då han hade varit till storasyster och köpt hennes ford, så då slapp jag iaf ta bussen hem för då hade dagen blivit ännu längre=). Ska inta horisontallägr nu för i morgon väntar ännu ett kvällspass, som tur är med samma glada gäng^^) Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0