Igår hade jag ju

trollungen här och direkt efter att hon åkt hem så for jag till Örebro där äldste sonen mötte upp och överlämnade prinsessan som ska vara här till söndag. Hon är ju så himla go hon oxå, när jag satte henne i bilstolen så ropade hon hejdå pappa och vinkade helt nöjd med att få följa med farmor. En liten pratkvarn är hon , det är inte många sekunder hon är tyst....kände en omisskännlig doft från henne och frågade om hon hade bajsat på sig....nej tack fick jag till svar ha ha ha artig är hon oxå. Hon somnade inte förrän 23 igår men då sov hon sen som en klubbad säl till 9 i morse och jag har inte hört ett ljud från henne i natt. I dag har vi varit ute och till Ica och handlat där träffade vi KoKo och Wilma kände igen henne direkt, KoKo bjöd på glass och det var uppskattat bara sista biten av struten orkade hon inte med så då tyckte hon att " vovve Äta" och Bubbis blev glad för det för han hade suktat efter den en lång stund=). Hon har sovit ca 10 min sammanlagt idag så man skulle ju kunna tro att hom är jättetrött....men inte prinsessan hon grejar och donar här, stoppar ner Hans i dockvagnen och kör runt på honom och han den token han bara ligger kvar=).
 I morgon ska hon och dansa runt majstången med faster Lina, sen kommer faster Lisa och Rickard och tar hand om henne närLina åker till Alex och farmor jobbar. Världens sötaste prinsessa farmors gull<3

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Hahaha...vilken gullunge :-) .Ja det blev två stycken som va nöjda(med glassätandet)trots att vi hamna i värsta regnskuren :-) .Trevlig midsommar på er!Kram...

2008-06-19 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0