Skriver lite

från paradiset, har hittat en dator som jag lånar en liten stund=). Här är hur lugnt och skönt som helst hör inte en bil ens en gång på kvällarna....Trivs jättebra på jobbet, tror nån att jag har hemlängtan? Nej kunde just tro det för det har jag inte.....det enda jag kan längta efter är mina ungar och en liten prinsessa och en trollunge, men tiden går så fort, alltför fort, det har ju redan gått en vecka och snart är det dags att åka hem igen......Vädret har varit jättefint med sol och varmt men i kväll kom det en regnskur, nåja det måste ju regna även i paradiset=) Erik och Simon har åkt till Strömsund i kväll, det är Dundermarken där, men tro nu inte att det är som Kopparbergsmarken, ånej det är bara en liten pluttmarken men för dom som bor här är det stort och då åker dom 13,4 mil för att gå på den=)tror inte att Erik skulle åka 26,8 mil tur och retur hemma för att gå på nån marknad. I morgon ska jag följa med M och T till Håkafot och äta kams, det är som kroppkakor som man äter med fläsktärningar och mesesås till, det ska bli trevligt. Kanske jag kan smita in och skriva nån mer gång innan 10:de augusti vi får väl se....ha det bra allihop så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, det vore en syn om han kunde komma hem och se ut som han gjorde den gången hans jycke fick syn på ett rådjur, när Inge hade lindat kopplet runt styret... på grusväg... ha ha ha... Populär hund?!

Skönt att ni har det bra =)

Nu ska jag bädda ner mig med en bok och invänta John Blund.

Kramar

2008-07-13 @ 00:14:32
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter som om du har det lugnt och skönt, rena semestern. Ha det bra. Kramiz

2008-07-13 @ 10:03:39
URL: http://elinpersson07.blogg.se/
Postat av: Söstra di

Låter gott med kams om det nu typ är som kroppkakor för det gillar jag :-) ,men va sjutton är mesesås för nåt???Förstår att Erik och hans kompis Simon åker iväg så långt för att gå på "marken",va sjutton ska dom annars göra :-) ?!Va jag har fattat finns det väl inte så stort utbud på att roa sig i Gäddede :-) .Hoppas du har det bra iaf,här är allt som vanligt...dööö trökigt!Kram...

2008-07-14 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0