Trött som en

jag vet inte vad, har faktiskt varit uppe sen halv sex, Erik hade bilen och skulle hämta Lina och mig halv sju....inte tusan kom han då, ringde hans mobil....abbonenten kan inte nås för tillfället, ringde hemtelefon...en yrvaken Ecke svarar: jag kommer jag ARG: på en gång, tjugo i sju var han här men hädanefter hämtar jag upp honom när jag jobbar dag=). Var på medarbetarsamtal idag, kändes mycket bra tror nog att vår nya chef kan bli riktigt bra....Ska häva mig ner i tvättstugan och hämta sista tvätten och en sväng på Ica och köpa  smör för annars blir det j*t torra mackor i morgon bitti=). Men sen ska det inte dröja förrån jag har intagit horisontallåge men får iaf sova i morgon, jobbar kväll 3dagar nu.

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Släktdrag*hmm*jag vet då vart jag har mina saker :-) .Men sen kanske jag är lite snurrig,vimsig,disträ o.s.v. precis som du ;-) .Har du kollat i ugnen och uppe i öppna spisen*fniss*.Jag tror att du har kunnat lagt det precis vart som helst,så som du brukar :-).

2008-01-17 @ 20:53:29
Postat av: Anna

Ha ha ha, det var ju det vi misstänkte, att han skulle försova sig! ^^)

2008-01-17 @ 21:25:08
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0