Somnade före

22 igår kväll...var länge sen sist=). Vaknade av att någon pratade..tog en lång stund innan jag fattade att det var klockradion och klockan var halv sex^^). Oväntat bra dag, horoskopet i morgontidningen sa att jag skulle fundera över vad jag skulle välja jobbet eller familjen, haha som om det skulle vara ett svårt val...men ibland gör man ju inte de valen själv av en eller annan anledning, en av dom heter pengar..såna där man försörjer sig med....retar mig så inih*e att det är så, men men bara att bita i det sura äpplet=). Nu ska jag iaf gå och lägga mig, inte likt mig vid den här tiden, men ska saker och ting förändras så måste man ju börja nånstans=) Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0