Nog för att

jag vet att det spökar här på Laxbrogården, men inte F*N visste jag att spöken stjäl=(. Hälften av mina kossor är puts väck och en fönsterlampa,,,,la undan det till jul när julsakerna skulle upp men nu finns dom inte. Jag har ta mej tusan letat överallt, högt och lågt i alla skåp och lådor men nejdå ingenting. Nu skiter jag i att leta nå mer, ska dom hålla på och retas och spela mig spratt så tänker jag bara ignorera dom, så det så och kossorna klarar jag mig utan jag har fler ...Morr...vääääs......

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Jag vet nog vem som är spöket*hahaha*.Det är du själv :-) vet nog att du kan lägga saker på dom mest konstiga ställen.Kolla typ under badkaret eller under madrassen,kan säkert ligga där*fniss*.Det är ju INTE första gången du INTE vet vart saker har tagit vägen.Eller hur???

2008-01-16 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0