Gott vin var

det och Reine och Mimmi i fjällen var ett underbart sällskap=) Fotbadet jag fick förra julen av min yngsta son är inte alls dumt och med lite insmörjning efteråt är det helt fantastiskt...vet inte vad jag ska hitta på nu... nåt bra på tv eller fortsätta på millenium serien...lånat del 2 flickan som lekte med elden av Carro och fått del 3 Luftslottet som sprängdes av Jeppe o Josse, så inte saknar jag sysselsättning av det bra slaget....måste bara undvika det destruktiva slaget  , jobb heter det visst.....

Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha, men det hade sett ganska roligt ut om du hade gjort det =)

2008-01-05 @ 12:37:56
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0