Full fart

har det varit här idag. Eftersom yngste sonen har fått jobb och skaffat sig en egen lya så har vi ju fått ett rum över,och jag får ett eget sovrum=). Men först så ville ju tjejerna byta rum så Lina tog Eriks och Lisa tog Linas, kvar till mig blev alltså Lisas rum. Tjejerna och deras pojkvänner har släpat sängar och möbler och grejer så det har stått härliga till...och jag har bara suttit med min bok och lyssnat på dom när dom har slitit...mitt rum tar jag när jag får lustoch ork=). Erik var nyss här och lånade symaskinen, var några gardiner som skulle fållas upp....undrar hur det går......

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det gick bra för Erik med gardinerna =)

2008-01-07 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0