Så här ser min

236076-67
stackars pektå ut idag=( alldeles blå och öm som tusan, vad f*n ska jag ha för skor som inte klämmer där? foppatofflor känns som det enda rätta men det kanske inte ärså lämpligt i det här vädret, tror nog jag skulle få väldigt konstiga blickar då och förresten så är dom snorhala så då blir det väl att gå marksyn en gång till och den glädjen tänker jag inte ge min kära dotter och syster, båda lika skadeglada (släktdrag kanske). Dottern skrattade tydligen så hon trodde hon skulle få åka till BB, det vore väl inte så dumt ,blir säkert en glad unge då....en olycka till hände igår kväll=( jag skulle smyga upp i köket och ta lite vatten ,smög tyst och tände inget lyse, med tanke på att Lisa,Rickard, Lina och Alexander hade gått och lagt sig . Då plötsligt hörs ett tjut som kunnat väcka döda och jag hinner känna nåt mjukt under foten.....det var Gunnar som hade placerat sig mitt på hallgolvet och kom ivägen för mina 39-or, j****r vilket tjut han la på , vet inte vem som blev räddast han eller jag, han försvann iaf nånstans ...vet inte vart och jag lomade tillbaks i säng och innanför Lisa dörr hör jag nån säga: var det nån som trampade på Katten?

Kommentarer
Postat av: carro

hahahaha... förgås av skratt.. du är ju för rolig=)

2008-02-02 @ 14:32:26
Postat av: Lilla B

hahaha - du är rent omöjlig! Man får sig ett gott skratt var och varannan dag. Fast jag beklagar förstås att tåeländet gör ont.

2008-02-02 @ 15:06:20
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ha ha ha... stackars Gunnar... förstå vilken chock (för er båda) ha ha ha =)

2008-02-02 @ 18:54:37
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Veronica

Ajj Ajj, såg inte skönt ut :)

2008-02-02 @ 18:54:56
URL: http://www.veronicaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0