Linda och gänget

i en annan del av Köping ikväll på TV. Vilken härlig tjej hon är och vilken livsglädje hon utstrålar, man blir glad bara av att se henne=). Sen är det Wallander...innan frosten, lyssnade på den på talbok förra sommaren, verkligen bra och spännande hoppas bara man inte blir besviken, det brukar ju vara så när man först läst en bok och sen ser filmen....det är ju så mycket som inte kommer med i en film och så har man ju gjort sig en bild av hur människorna ser ut och ibland så stämmer ingenting av det man gjort sig en bild av och det är väl då man tycker att boken var bättre=). Ska iaf se den så får vi väl se om den är lika bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, hon är jättemysig, Linda =) fast jag har aldrig sett ett helt program. Men jag tycker nog mest om den där gnälliga killen "Jag har så ont i magen" Ha ha ha...
Jag läste "Innan frosten" innan jag såg den och blev jättebesviken... de hade ju tom. tagit bort karaktärer och bytt namn osv. Men nu när jag sett resten av Wallanderfilmerna tycker jag den är ganska bra ändå =) Och så ser man hur mycket bättre Johanna mår i de här första filmerna, sedan blir hon bara rundare och rundare och ser sjukare och sorgsnare ut för varje film...
Vi ses imorgon... fast hoppas inte... ha ha ha (Du förstår nog HUR jag menar) Kramar

2008-02-03 @ 20:17:24
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Veronica

okeej , Vad snällt av dig :)
Kram

2008-02-03 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0