Har varit

och druckit kaffe hos Erik idag, mor var med dit och vi hade en riktigt trevlig stund. Har engagerat Erik till att vara chaufför till Lisa och Rickardi kväll då dom ska på Bångbrofolkan, kan vara skönt att slippa vara vaken halva natten för att hämta dom, kostar nån hundring men är värt varaenda krona......ska ta och utnyttja dom pengarna och gå och lägga mig, ska bara se till att katten är på ett  betryggande avstånd från mig vill inte ha några fler chocker eller onda tår...räcker så bra med det som  varit...Natti natti allihop ska sova nu med mobilen nära............kanske det blir bebis =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe =)
Aaah den där kladdkakan vet jag inte riktigt vad det var för nå ;)
Aa du kan skicka med Erik de :)
Hehe !
God Natt :)

2008-02-03 @ 00:21:17
URL: http://veronicaolsson.blogg.se
Postat av: carro

så sant som det är sagt, skadeglädje är inte fy skam=) jobbar två nätter nu och tänker inte släppa mobilen ur sikte... jo du är mäkta stolt över mina pannkakor.. tom den kinkiga katten åt dom=)

2008-02-03 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0