Har varit

och gratulerat systersonen på 26 årsdagen, hjälp vad gammal han har blivit....tycker inte det var längesen jag satt på Alnängsskolan och skulle skriva ett prov men det gick åt helsike för att jag visste att "söstra mi" låg på BB för att föda Jeppe och vem tusan kan koncentrera sig då? Inte kunde jag det iaf=). Han bjöd på kaffe och god tårta och som grädde på moset kom lilla Tovali direkt från BB för att gratulera mammas kusin, så nu fick jag gosa och snusa på den lilla sötnosen idag igen=). Skönt att ha dom hemma nu och att allt har gått så bra. Ska gå ner i tvättstugan och hämta tvätten nu men återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Kommer oxå ihåg din vånda inför Jeppes födelse och att du just den dagen hade ett prov :-) .Så mysigt att lilla Tovali kom och grattade Jeppe på hans 26-årsdag...hon är så himla go och mysig.

2008-02-16 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0