För ett tag sen

ringde Anna, var väl inte världens bästa barnmorska i tjänst på em=(, en gång vid halv tre hade hon varit in en sväng och kollat henne, men sen har hon inte varit synlig nå mer....kan ju bara hoppas på att en bra BM träder i tjänst under natten. Tänk att åtminstone en surkärring ska det finnas på alla ställen där det handlar om vård av människor, vissa väljer fel yrke men det tragiska är att dom inte fattar det själva. Hade iaf varit underbar personal på fm så hon vet ju att dom finns=). Tycker det är konstigt att hon inte kan få hjälp att få igång det ordentligt när hon iaf gått 10 dagar över...kan väl för sjutton gubbar inte spela nån roll om dom gör det idag eller på fredag....Vi har iaf förstått att det är en viljestark och lat liten figur som ligger därinne...en kombination av morbröderna,så därför så blir det nog en pojke, har trott på flicka förut men så envis som den här är så måste det vara en kille, en blandning av Erik och Tobias...blir inte lätt för Anna och Inge=). Hoppas den kommer inatt iaf så hon inte behöver ligga där och ha så täta värkar och inget händer, och vill den busa med mormor oxå så kommer den vid tre fyra i natt så det blir omöjligt att somna om, så är man lagom fin när man ska iväg och jobba=) men då är man väl hög på endorfiner så då går det väl xtra bra=). Lilla skruttunge kom ut nu så mormor slipper sitta här och skriva en massa trams bara för att det inte går att tänka på nåt annat. Nu gick matlådan åt h*****e oxå bara för att jag glömde att jag had makaroner på spisen, Lisa ropade och frågade hur länge dom skulle koka.....ja inte 25 min iaf som dom har gjort nu=(får väl se om jag kan hitta på nåt annat...återkommer

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Var ute på ett möte och kom hem nyss. Kollade här det först jag gjorde.

Men va fan! Kan de inte hjälpa henne att få igång ett präktigt värkarbete som gör nytta!

Stek några ägg och lägg på macka i morgon i matlådan. Allt kommer att smaka ljuvligt ändå för en mormor.
Kanske tom slemmiga sönderkokta makaroner....

2008-02-12 @ 21:31:39
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hej där! Håller nu utkik här inne på din blogg för att uppdatera mej i Annas barnafödande - hoppas det är OK :-) Jag tänker på henne varje timme och hoppas att hon nu äntligen ska få ut den lille (för visst är det en grabb!). Är glad för minsta lilla uppdatering :-)
Hälsn. Carina (klasskompis med Anna under lärarutb.)

2008-02-12 @ 22:34:08
Postat av: Hanna

Kollar också din blogg nu konstant, första jag gjorde när jag vaknade. :-) Jävla skitbm. Håller med dig, va fasen spelar en dag eller två för roll???

2008-02-13 @ 05:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0